Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Thursday, February 11, 2010

Salam Semua

3:24 PM Posted by Lobam 1 comment
+ Assalamualaikum...

+ Apa khabar kepada pembaca-pembaca semua(ada ke orang baca?)Aku sentiasa mendoakan korang semua sentiasa sihat.

+ Hari Selasa yang lalu aku telah menghadiri temuduga sah jawatan untuk DG41 di Putrajaya. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.



+ Pagi-pagi sebelum tiba pintu gate Jabatan Perdana Menteri dibuka aku pon mendengar Hot Fm untuk menenangkan rasa gemuruh ni. Waktu tu Fara Fauzana suruh call untuk Fakta atau Auta. Jadi dengan sekali dail aku dah dapat tembusi talian. Suraya yang angkat call. Lepastu pass kepada Fafau dan FBI. Alhamdulillah pagi tu rezeki milik aku. Menang barangan terbaru daripada Hot Fm.

+ Lebih kurang 7.30 pintu gate pon dibuka. Kira secara kongklusinya alhamdulillah temuduga aku kali ni sangat berpuas hati. Hanya doa dan tawakal je agar aku dapat DG41.

+ Balik tu aku ingat nak ke Seri Pentas Bandar Utama nak ambik hadiah Universal Soldier yang aku menang daripada Chopp. Last-last aku tukar arah. Masuk Puchong dan terus ke Bandar Sunway. Punyalah susah cari bangunannya. Last-last sesat sampai ke KL. Kemudian terus aku balik.On the way nak balik aku dapat sms dari John yang menguruskan contest ni. Boleh naik komuter dan turun stesen Setia Jaya. Aku berenti ke di komuter Rawang kemudian terus ke sana untuk ambik hadiah.

+ Ni hadiahnya. Patutlah beria sangat.



+ Terima kasih semua.

+ Layan.

1 comment: