Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Sunday, October 3, 2010

Syuh Habuk Ni..Pergi Jauh-Jauh.

3:34 PM Posted by Lobam No comments
+ Assalamualaikum.

+ Apa khabar kalian semua. Orang ada blog, aku pon nak ada blog. Tapi bila ada blog tak reti nak update. Hampeh. Bersawang dah.

+ Semalam aku pergi beraya. Kali ini target kali ini ialah sekitar Shah Alam dan Klang.

+ Tempat pertama aku tuju ialah Wisma PKPS untuk Rumah Terbuka Watsons Bersama Selebriti & Era FM.

Ray Dan Hanif sebagai pengacara majlis

Lisa Surihani duta Garnier

Dafi duta Silky For Men

Hidayat Masduki rakan contest yang hebat

Di Grand Ballroom Kuzi Catering milik Pak Engku

+ Tak daya aku nak duduk kat situ lama-lama. Lepas sahaja Lisa Surihani sampai kami pon berangkat. Destinasi seterusnya ialah Taman Seri Andalas Klang. Rumah Ustaz Saibudin pengetua SAM Sg Hj Dorani. Berpandukan peta yang kawan aku bagi alhamdulillah akhirnya sampai jugak.

+ Kemudian berangkat pula ke Dewan Serbaguna Majlis Perbandaran Klang untuk jumpa sahabat baik di KUSZA - Bali setelah hampir 7 tahun tak jumpa.

Bali. Yang masih kacak dan bergaya.

+ Selepas selesai urusan dengan Bali, kami sekeluarga menuju pula ke destinasi seterusnya. nak tahu siapa? jeng jeng jeng. Korang mesti kenal punya.

+ Tu dia. Kieranto Marcello. Aku kenal Kieran semasa kami sama-sama ke Vietnam tahun lepas.


Kieran yang peramah

+ Sebelum pulang, ibu Kieran sempat mengirim kuih Tat Nenas dan Almond London buat kami sekeluarga. Terima kasih makcik.

+ Akhirnya perjalanan kami pada hari ni hampir sampai ke destinasi. Tempat seterusnya ialah....Jaya Jusco Bukit Raja. Tengok cerita Magika bersama Ijat dan Mama.
Tak sangka itu rupanya destinasi terakhir kami ya. hehehe.

+ Layan.

0 Komen Sedia Untuk Dibaca:

Post a Comment