Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Tuesday, February 11, 2014

Wajah Baru Rumah Lama

12:40 AM Posted by Lobam 4 comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah atas nikmat yang tidak bertepi. Selawat dan salam buat Rasul junjungan mulia.


Hari ini merupakan hari yang sangat bahagia. Seakan mengalami kelahiran semula. Mana taknya, blog ini telah pon bertukar nama - dari blogspot kepada .my. Malah templatenya juga telah bertukar rupa.

Entri ini saya tujukan khas buat dua orang insan yang banyak membantu saya merealisasikan penghasilan blog ini. Tanpa tunjuk ajar dan bantuan mereka, pasti blog saya tidak akan jadi seperti ini. Tambahan pula apabila segala ilmu yang mereka curahkan tanpa meminta bayaran. Semoga Allah memurahkan rezeki mereka berdua.

Ucapan sejuta penghargaan saya layangkan buat Ciklaili.com kerana melahirkan semula Kisah Seorang Lobam dengan wajah baru yang lebih segar. Malah Cik Laili juga sanggup menyinsing lengan merenovasi 'rumah' ini tanpa meminta balasan.

Seorang lagi insan yang turut membantu menjenamakan semula blog ini ialah Bukhari Malek melalui blognya Akademi Blog yang ditulis dalam Bahasa Malaysia. Terima kasih saya ucapkan kepada kalian berdua. Semoga Allah sahaja yang mampu membalasnya.


Sebelum saya menamatkan coretan, saya menjemput rakan-rakan pembaca untuk LIKE laman Kisah Seorang Lobam.

Bagi anda yang akan hadir ke #SBB2014 insya-Allah semoga kita dapat bertemu mata di sana nanti.

4 comments:

  1. tahniah Muiez sebab menyahut seruan kak leli untuk bertukar domain & berwajah baru.
    moga blog ini akan terus maju di masa akan datang.

    * jangan jemu untuk terus menulis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak atas tunjuk ajar yang diberikan.

      Delete