Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Monday, May 13, 2013

#TSDayOut : Bubba Gump, Kesedapan Sehingga Ke Dalam Mimpi

11:32 PM Posted by Lobam , No comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah syukur kepada Allah atas kurniaan nikmat paling berharga, selawat dan salam buat Rasul junjungan tercinta.

#TSDayOut merupakan satu acara outing yang dianjurkan oleh Tourism Selangor kepada penggemar mereka di laman Facebook mahupun di laman Twitter. Program ini adalah bertujuan untuk memperkenalkan tempat-tempat menarik di sekitar Selangor yang akan disebar luaskan oleh para bloggers dan media yang dijemput.

Baru-baru ini telah diadakan #TSDayOut edisi Airport Tour anjuran Tourism Selangor dengan kerjasama Skypark Terminal Subang, Firefly, SimFlightKL dan Peugeot Lounge yang dianjurkan di Skypark Terminal, Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah Subang.


Kami rasa sangat bertuah apabila acara yang dianjurkan penuh meriah itu mendapat kerjasama daripada pelbagai pihak. Syukur tidak terkata apabila semua acara yang dirancang berlangsung dengan lancar. Setiap aktiviti tidak lengkap tanpa adanya jamuan makan. Kami rasa gembira apabila jamuan kami pada tengah hari itu ditaja oleh Bubba Gump Shrimp Co. Malaysia

Kelazatan makanan yang bertemakan ala barat itu mendapat banyak pujian daripada para peserta yang terlibat. Mana taknya, kami disajikan dengan ikan, ayam, spagetti, buah-buahan segar dan signature dish mereka iaitu udang.

Bagi anda yang ingin merasai kelazatan masakan daripada syarikat francais antarabangsa ini, bolehlah melayari laman web Bubba Gump Shrimp untuk mengetahui lokasi di sekitar Kuala Lumpur. Oh ya, jangan lupa LIKE FB Bubba Gump Shrimp Malaysia untuk mengetahui promosi terkini daripada mereka.

Jom nikmati beberapa keping gambar yang sempat saya sediakan.









0 Komen Sedia Untuk Dibaca:

Post a Comment