Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Monday, May 13, 2013

#TSDayOut : Nikmati Keselesaan Peugeot Lounge Di Skypark Subang

10:32 PM Posted by Lobam , No comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah, syukur kepada Allah atas kurniaan rezeki tidak bertepi serta selawat dan salam buat Rasul junjungan tercinta.

Menunggu saat untuk berlepas pasti melelahkan. Tambahan pula jika jadual kapal terbang tersasar dari waktu berlepas sebenar. Selain membeli belah, fasiliti terhad yang disediakan di lapangan terbang pasti membosankan.
Mencari timba si anak dara
Di bawah sarang burung tempua
Skypark Subang selesa ketara
Peugeot Lounge pertama di serata dunia

Kini bagi pemilik kereta Peugeot, anda boleh melakukan pelbagai aktiviti menarik dan berfaedah di Lounge Jenama Kereta pertama di dunia - Peugeot Lounge SkyPark Subang.

Sumber Gambar
Lounge yang menerapkan ciri mewah dan ditatarias dengan konsep terkini memberikan pelbagai keistimewaan buat keluarga Peugeot. Suasana mendamaikan serta fasiliti yang lengkap pasti memberi keselesaan maksima kepada penumpang yang sedang menunggu penerbangan. Lounge yang dibuka sejak pertengahan Januari 2013 ini menjanjikan pengalaman keselesaan dan kemudahan bertaraf lima bintang.


Selain menikmati keselesaan maksima, para tetamu juga boleh merasai kelazatan makanan dan minuman yang disediakan sambil bebas untuk melayari internet dengan talian sambungan tanpa wayar secara percuma. Selain itu, saluran televisyen berbayar Astro juga boleh ditonton dan menikmati hiburan tanpa henti.Bagi tetamu yang khuatir akan ketinggalan penerbangan, usah risau kerana maklumat penerbangan juga disediakan.

Peugeot Lounge juga menyediakan pelbagai jenis bahan bacaan seperti akhbar dan majalah buat para pengunjung. Selain itu, bilik VIP dan bilik mesyuarat juga tersedia buat para tetamu.

Siapa yang boleh menikmati keistimewaan ini?



Sudah tentu hanya keluarga Peugeot yang berhak menikmati segala kemudahan ini. Antara kriteria yang diperlukan ialah:

1. Para tetamu mestilah pemilik kenderaan Peugeot.
2. Tetamu mestilah menunjukkan boarding pass penerbangan.
3. Tunjukkan Privilege Card atau kunci kereta Peugeot.

Sumber Gambar 
Peugeot Lounge beroperasi bemula jam 6.00 pagi sehingga 9.00 malam.

Hubungi Peugeot Lounge di :

Peugeot Lounge
M18A, Skyparak Terminal,
Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah,
47200, Subang, Selangor Darul Ehsan.

0 Komen Sedia Untuk Dibaca:

Post a Comment