Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Friday, May 16, 2014

40 Minit PhotoShoot Tanpa Had Hanya RM55

11:44 PM Posted by Lobam 5 comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah atas kurniaan nikmat rezeki. Selawat dan salam buat Rasul junjungan mulia serta para sahabat dan ahlul bait Baginda.

Ketibaan 16 Mei pasti diananti-nantikan oleh seluruh insan yang bernama guru. Pastinya sambutan gilang gemilang diadakan di setiap sekolah. Semuanya bertujuan mengenang jasa guru dalam mendidik anak bangsa. 2014 menjadi sejarah buat diri saya. Apatah lagi ini merupakan kali pertama saya dan isteri tidak menyertai sambutan Hari Guru. Hanya berbaring di katil sambil mata menghadap ke siling. Begitulah nasib guru yang sedang cuti belajar dan guru yang sedang dalam cuti bersalin.

Sudah 2 minggu saya tidak berjumpa keluarga. Kesibukan kuliah membuatkan saya terpaksa meinggalkan mereka lebih lama dari biasa. Masa yang ada kami gunakan sebaik mungkin. Bagi meredakan hati yang bergelora, kami sekeluarga meyambut hari guru dengan mengadakan sesi fotografi di studio. PhotoShoot selama 40 minit dengan harga RM55 membuatkan kami teruja. 


Ini pengalaman pertama kami sekeluarga mengadakan sesi fotografi di White Studio. Studio yang terletak di Puncak Alam ini dimiliki oleh LensoFobiaPastinya pengalaman mengawal 2 hero kami membuatkan keadaan sedikit kelam kabut. Sukarnya mengawal mood mereka. Ada masa mereka gembira ada malah masa memberontak menzahirkan rasa.


Melihat iklan di Facebook membuatkan kami teruja. Apatah lagi inilah peluang untuk kami bergambar bersama selepas menerima kehadiran Muhammad Iman Wajdi sebagai ahli baru di dalam keluarga. Untuk promosi kali ini mereka menyediakan 40 minit sesi fotografi di studio putih. 40 minit sesi fotografi dengan harga RM55. Yang menariknya tiada had gambar yang ditetapkan. Untuk sesi kali ini kami mengambil 196 keping gambar. Jika diikut hitungan masa, sesi fotografi kami mungkin lebih dari 40 minit. Tetapi pihak Lensofobia tidak mengenakan caj tambahan. Untuk promosi ini mereka tidak menyediakan perkhidmatan edit atau 'cuci'. Selepas sesi fotografi kita akan diberi soft copy dalam bentuk CD. Terpulanglah kepada kita sama ada untuk mencetak gambar tersebut dalam bentuk hard copy atau tidak.

Bersama ini saya kongsikan beberapa keping gambar kenangan kami sekeluarga.











Untuk melihat hasil LensoFobia yang lain, bolehlah singgah di blog mereka di LensoFobiaUntuk mendapatkan promosi 40 minit sesi fotografi tanpa had dengan harga RM55 boleh hubungi mereka di talian 017 375 3969 / 03 6039 1170 atau PM mereka di Facebook LensoFobia. Oh ya, jangan lupa bawa props sendiri semasa sesi fotografi ya. Pasti lebih menarik.

No 25, Pusat Perdagangan Alam Jaya,
Jln PPAJ 2/4 Bandar Baru Puncak Alam,
42300, Kuala Selangor.
( Berhampiran Econsave dan UITM Puncak Alam )
Koordinat GPS : N 03.14.411 / E 101.26.801

5 comments:

  1. Pelbagai gaya yang dirakam semuanya cantik & hebat2 belaka..
    Selamat Hari Guru buat Mueiz & Asma..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Guru juga buat akak. Pertama kali mencuba. Sampai letih xtahu nak gaya apa.

      Delete
  2. Waah... TQVM Bro Muiez...penulisan yg sgt hebat tu... Tqvm..Very Appreciate it :D

    ReplyDelete