Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Sunday, March 23, 2014

Tawaran Dermasiswa Zakat Selangor Ke Jordan & Morocco 2014

12:16 AM Posted by Lobam 4 comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Segala puji dan puja buat Pentadbir sekalian alam dan Penguasa hari kemudian serta Selawat dan Salam buat Rasul junjungan tercinta.

Tahniah kepada lepasan SPM yang sudah menerima tawaran melanjutkan pelajaran ke peringkat lebih tinggi. Saya kira pasti ramai yang sudah menerima berbondong-bondong tawaran dari kolej mahupun universiti swasta. 

Selain daripada universiti dalam negara, para pelajar juga berpeluang melanjutkan pelajaran di luar negara. Bagi pelajar aliran agama, banyak pilihan yang boleh dipilih. Antaranya Madinah, Jordan, Maghribi, Mesir dan banyak lagi.

Entri kali ini ditujukan khas untuk mereka yang berhajat mahu melanjutkan pelajaran ke Universiti di Jordan dan Morocco.


Untuk melihat syarat am dan syarat khusus boleh klik Di Sini

Muat turun borang :

1. Jordan
2. Morocco

Borang hendaklah sampai kepada Seksyen Pengajian Tinggi, Bahagian Pendidikan Islam, Jabatan Agama Islam Selangor sebelum atau pada 4 April 2014 jam 4.30 petang.

Semoga berjaya

4 comments:

  1. bagus ni..
    perluang yg xboleh dilepaskan

    Ikhlas,
    profhariz.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasiswa penuh melanjutkan pelajaran. Sangat menarik.

      Delete
  2. Malangnya saya bukan asal selangor dn ibu bapa saya pun bukan asal selangorrr :(( Ada tak dermasiswa negeri lain untuk melanjutkan pelajaran ke Jordan?? tolong sayaa terima kasihhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya Majlis Agama Islam Negeri akan menaja pelajar selain MARA dan JPA. Boleh rujuk dengan Majlis Agama Islam Negeri.

      Delete