Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Monday, April 7, 2014

Hadiah Menarik Menanti Pengunjung Di Booth PTS Sempena PBAKL 2014

11:59 AM Posted by Lobam , , 4 comments
Assalamualaikum

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah atas kurniaan nikmat rezeki tidak bertepi. Selawat dan salam buat Rasul junjungan mulia serta para sahabat dan ahlul bait Baginda.

16 hari menjelang Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014, banyak syarikat penerbitan mula menggiatkan promosi bagi memperkenalkan produk terbaru mereka. Pesta buku yang akan diadakan di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra Kuala Lumpur itu bakal menarik ratusan pempamer dari seluruh dunia. Malah program yang bermula pada 24 April sehingga 4 May 2014 selama 11 hari itu turut menyediakan hadiah-hadiah yang menarik kepada pengunjung-pengunjung yang bertuah.


PTS Media Group juga tidak melepaskan peluang untuk memeriahkan acara tahunan kali ini. Pelbagai buku baru telah diterbitkan sempena kehadiran Pesta Buku Antarabangsa tahun ini. Acara-cara menarik juga menanti pengunjung di Pavilion PTS yang terletak di aras 4 Dewan Merdeka PWTC. Malah pengunjung bertuah akan membawa pulang hadiah-hadiah yang lumayan.

Pada tahun ini PTS mengetengahkan konsep Hari Bertema untuk aktiviti di booth mereka. Antaranya ialah Hari Cinta Rasul, Hari Keluarga, Hari Komik dan banak lagi. Pasti banyak aktiviti yang berkaitan tema akan dijalankan. Malah kehadiran penulis-penulis tersohor PTS seperti Bahruddin Bekri dan Abdul Latip Talib untuk sesi bertemu peminat antara acara yang dinanti-nantikan oleh pengunjung. Malah ada juga aktiviti pentas utama PWTC yang dianjurkan oleh PTS antaranya ialah Pelancaran Tunas Super, Pelancaran Buku Resipi oleh penulis bestseller Chef Hanieliza serta Bicara Buku oleh penulis popular Prof Kamil dan isterinya Roza Roslan.


PTS turut menyediakan hadiah-hadiah yang menarik kepada pengunjung yang hadir. Aktiviti acara Cabutan Bertuah yang menawarkan hadiah lumayan seperti 3 buah iPad Mini serta 2 buah Instax Mini juga menanti pengunjung yang bertuah.


Malah kepada 50 pembeli terawal setiap hari turut menerima hadiah misteri daripada PTS. Disamping itu 15 pembeli terawal yang membelanjakan RM 250 ke atas juga bakal membawa pulang hadiah-hadiah yang menarik.

Tidak cukup dengan itu, pemegang Baucer Buku 1Malaysia juga boleh menyertai Peraduan Tebus BB1M & Menang PTS yang menawarkan hadiah-hadiah menarik dengan 3 langkah mudah. 7 buah iPad Mini menanti para pemenang bulanan dan 18 pemenang saguhati akan membawa pulang buku bernilai RM50 setiap satu.


Pengunjung juga boleh mendapatkan buku-buku terbaru keluaran PTS dengan harga yang menarik. Malah terdapat juga pelbagai judul buku yang dijual secara pakej dengan harga kombo.


Untuk mendapatkan maklumat lanjut, teruskan bersama PTS melalui Facebook PTS, Twitter PTS, Instagram PTS atau  terus layari laman sesawang Pesta Buku PTS. Pembaca juga boleh menggunakan #BukuPTS sama ada di Facebook, Twitter mahupun Instagram untuk mengetahui promosi-promosi terkini.

Jangan lupa Singgah di Booth PTS ya. Jumpa anda di sana.

4 comments:

  1. waaaahhhh... banyak hadiah menarik. promosi pun ada. ada jugak dapat jemputan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom Kid... Kita berpesta di sana sana sana sana.

      Delete
  2. Bakal berombongan ke sana pada 29. 4. 2014 dengan 2 bas

    ReplyDelete
  3. Seronoknya Kak Ain. Bawa pelajar gi jalan-jalan. Setahun saja lagi. hehehe

    ReplyDelete