Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Friday, April 25, 2014

Senarai Pempamer Dan Lokasi PBAKL 2014

3:38 PM Posted by Lobam No comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah, syukur kepada Allah atas kurniaan nikmat rezeki tidak bertepi. Selawat dan salam buat Rasul junjungan mulia serta para sahabat dan ahlul bait Baginda.

Setiap tahun kehadiran Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014 pasti dinanti-nanti oleh pencinta buku. Pesta yang menghimpunkan pemain buku antarabangsa di bawah satu bumbung pasti membangkitkan keterujaan di kalangan penggemar buku. 

Dengan menghimpunkan 246 pempamer dan penerbit buku, pastinya banyak kejutan yang diadakan bagi memikat hati pelanggan untuk singgah ke gerai mereka.

Sumber : FB Syaizul Amal
Sebagai contoh, Blink Book Sdn. Bhd mula beralih angin dengan menampilkan tema Hero bagi memikat pembeli terutamanya golongan remaja. Yang menariknya, setiap penulis mempunyai karektor Hero mereka sendiri. Dengan cara yang unik ini, pastinya golongan sasar terutamanya kanak-kanak akan tertarik untuk terus melekat di booth mereka. Tambahan pula, para penulis Blink Book sentiasa ada bagi melayani kehadiran pengunjung.

Bagi anda yang tercari-cari lokasi pempamer di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014 jom kita lihat senarai pempamer dan lokasi di PBAKL 2014.









Jangan lepaskan peluang untuk menghadiri Pesta Buku Antarabangsa yang dijalankan sekali dalam setahun. Jumpa anda di sana.

0 Komen Sedia Untuk Dibaca:

Post a Comment