Perkongsian Peribadi, Pendidikan dan Kerjaya. Semua Kisah Lobam

Saturday, February 9, 2013

Giveaway - Banyak Barangan Untuk Dimenangi

9:54 PM Posted by Lobam No comments
Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah atas kurniaan nikmat yang tidak terhingga serta selawat dan salam buat Rasul Junjungan tercinta.


Pertamanya, selamat menyambut Tahun Baru Cina buat rakan-rakan pembaca yang berbangsa Cina. Semoga tahun ini akan memberi lebih kebahagiaan buat semua.

Syukur kepada Allah atas kurniaan rezeki yang melimpah ruah. Saya teringat kata-kata yang pernah diungkapkan oleh Tan Sri Syed Mokhtar Al Bukhary 
Dalam rezeki kita, ada rezeki orang lain.
Jadi dengan rezeki yang dikurniakan apalah kiranya kita berkongsi dengan rakan-rakan yang lain. Saya berpegang kepada kata 'Orang Yang Bersedekah Tidak Akan Miskin'  Oleh itu, hari ini saya adakah satu lagi Giveaway. Tetapi kali ini saya berkongsi dengan rakan-rakan blogger yang lain. Caranya mudah, hanya BUAT ENTRILIKE dan FOLLOW. Banyak hadiah yang menarik disediakan. Kali ini saya menaja sehelai Tudung Manik untuk pembaca yang bertuah.

Antara hadiah yang menanti pembaca bertuah
Para pembaca perlu follow blog-blog di bawah.






Dan yang terakhir, sudah tentu blog 


Hadiah yang bakal dimenangi pula ialah, 
Topup RM 5 untuk 3 pemenang,  Voucher RM 10 untuk 2 pemenang ,  
2 set barangan kraft, Blog review untuk 2 blog  dan sehelai tudung manik 

Untuk maklumat lanjut boleh singgah di blog Mohd Zuhri. Jom kita turut serta.

0 Komen Sedia Untuk Dibaca:

Post a Comment